براساس تحقيق گسترده اي كه درباره كاربرد اينترنت در آمريكا صورت گرفت مشخص شد كه كاربراي اينترنتي علائق مشترك بسياري دارند اما در اين ميان مردان مشتريان پروپا قرص اخبار، سهام ، رويدادهاي ورزشي و تصاوير مبتذل هستند در حاليكه اكثر زنان بدنبال راهنمايي هاي پزشكي و مذهبي هستند.
به گزارش بخش خبر سايت ايران اي تي ، در تحقيقي كه درباره اينترنت و زندگي مردم آمريكا بوسيله شركت pew انجام شد مشخص شد كه مردان نسبت به زنان كاربران سرسخت تر اينترنت هستند. مردان اغلب اوقات آنلاين هستند و وقت بيشتري را صرف وبگردي مي كنند . مردان بيشتر از زنان به ارتباطات پرسرعت پهن باند دسترسي دارند.
تعداد زيادي از مردان فقط براي خوشگزراني در اينترنت مي گردند، 70درصد مردان تصديق كرده اند كه آنها فقط براي گذراندن وقت خود آنلاين مي شوند اما در بين زنان فقط 63درصد آنها براي گذراندن وقت آنلاين مي شوند.
مردان بيشتر از زنان به موسيقي اينترنتي گوش مي دهند. از webcam استفاده مي كنند و براي خريد برنامه هاي ديجيتالي پول پرداخت مي كنند.
در عوض زنان كاربران پروپا قرص ايميل هستند ، آنها از ايميل براي به اشتراك گذاشتن داستان ها، حل مشكلات و دسترسي به شبكه گسترده تري از دوستان و آشنايان استفاده مي كنند.
در پايان بايد خاطر نشان كرد كه مردان و زنان به اينترنت به عنوان يك منبع اطلاعاتي و يك ابزار ارتباطي موثر نگاه مي كنند . تعداد مردان و زنانيكه از اينترنت استفاده مي كنند تقريبا مساوي است. تقريبا 68درصد از مردان و 66درصد از زنان در حال حاضر از اينترنت استفاده مي كنند
.